
Inspelen op de behoeften van onze klanten
Een optimale dienstverlening voor alle Brusselse gebruikers
De toegang tot energie is een fundamenteel recht voor alle Brusselaars. Wij zorgen er ook voor dat zij op een optimale dienstverlening kunnen rekenen. Ook dit jaar kozen wij er opnieuw voor om te innoveren om onze klanten het leven makkelijker te maken en hen beter te informeren, in het bijzonder dankzij de digitalisering. Maar in het kader van onze openbaredienstverplichting moeten wij ook onafgebroken blijven strijden tegen energiearmoede.
-
75 tot 79 %
tevredenheidscijfer voor onze Klantendienst
01Verder inzetten op digitalisering
Onze klanten hebben heel wat te winnen bij de digitalisering en dat weten we. Daarom ontwikkelden we nieuwe services om hen het leven makkelijker te maken en hen performantere diensten te kunnen bieden.
Meer weten
02Meer info en meer duidelijkheid over onze diensten
Energie blijft een complex onderwerp voor de Brusselaars. Wij bieden hen nieuwe diensten en informatie- en sensibiliseringstools aan om ze nog beter te informeren.
Meer weten
-
943 klanten
genieten van het statuut "winterklanten"
03De strijd tegen energiearmoede
In 2018 werd onze openbaredienstverplichting uitgebreid naar de winterklanten. Wij hebben ook verder ingezet op het sensibiliseren van de maatschappelijk werkers.
Meer weten